Služby

Home / Služby

Záchovná stomatologie

Nejlepší péče o zuby je prevence. Cílem záchovné (konzervační) stomatologie je vyhledávat riziková místa a méně rozsáhlé kazy, které nepoškozují nerv, a ošetřit je pomocí výplně. Používáme prémiové výplňové materiály včetně keramických. Chrup ošetřujeme moderními postupy s důrazem na maximální komfort pacienta.

Protetika — náhrady extrahovaných zubů

Protetické ošetření spočívá v rekonstrukci velmi poškozených zubů, případně v náhradě zcela chybějících zubů. Společně s pacientem stanovíme komplexní léčebný plán, vybereme vhodný typ náhrady, abychom zajistili dokonalou funkčnost a přirozený estetický výsledek.

Chybějící zuby lze nahradit několika způsoby:

• implantátem s korunkou
  • korunkou — celokeramickou náhradou
  • protézou — snímatelnou náhradou

Používáme následují prémiové značky implantátů: Nobel Biocare, Straumann, KOS a TIMPS.

Náhrady stoliček

Stoličky jsou klíčové pro správnou polohu čelisti. Proto důrazně doporučujeme jejich náhradu, pokud byly extrahovány. Pomocí unikátní německé metody dokážeme pomocí nákusné dlahy na míru obnovit prostor pro náhradu i dlouho chybějící stoličky.

Implantáty s totálními protézami

Pacientům s totálními protézami doporučujeme implantáty, které drží protézu na principu patentky. Jejich obrovská výhoda spočívá v tom, že jsou okamžitě zatížitelné, to znamená, že pacient nečeká několik měsíců na vhojení a naopak může jíst bez bolesti a s protézou, která sedí a nevypadává už první den po implantaci.

Vyobrazený model horní čelisti se zavedenými implantáty, vedle je horní totální protéza, v níž jsou upevněné kroužky, díky kterým drží na implantátech horní totální protézu

Stomatologická chirurgie

S maximální šetrností k pacientovi provádíme všechny chirurgické výkony na zubech, čelistech a měkkých tkáních ústní dutiny. Nejčastěji se jedná o vsazení implantátů, extrahování zubů, resekce kořenového hrotu, hemisekce, amputace, replantace, preprotetická chirurgie, chirurgická paradontální terapie, incize, excize/ektomie. Vždy dbáme na maximální komfort pacienta a minimální zatížení bolestí.

Ortodoncie — rovnátka

Ortodoncie je obor, který se zabývá léčbou nepravidelností v postavení, tvaru a počtu zubů. Podle závažnosti vady vybereme společně s pacientem optimální léčbu, která obvykle spočívá v použití fixních či snímacích aparátů (rovnátek). Ošetřujeme také všechny nefyziologické typy skusu nákusnou dlahou, vada je odstraněna ve velmi krátké době dvou měsíců. Takto dokážeme vyřešit nesprávný vztah horní čelisti k dolní čelisti: progenii (dolní čelist je vysunutá dopředu), prognatii (horní čelist vysunutá dopředu), zkřížený skus nebo hluboký skus.

Estetická medicína

Zaměřujeme se na drobnou estetickou medicínu, pacientům nabízíme vyplnění vrásek a rtů.

Parodontologie

Pomůžeme s léčbou parodontitidy. Toto onemocnění závěsného aparátu zubu patří vedle zubních kazů k nejčastějším onemocněním, s nímž se u pacientů setkáváme.

Dentální hygiena

Pravidelná dentální hygiena je nedílnou součástí kvalitní péče o chrup. V rámci dentální hygieny vaše zuby očistíme od zubního kamene a plaku a provedeme instruktáž, jakým způsobem a s jakými pomůckami se máte o své zuby sami starat. Pomáháme tím předcházet vážnějším potížím jako zánětu dásní a nebo vzniku zubního kazu.

Máte jakékoli otázky? Neváhejte nám zavolat 775 523 377 nebo nás navštivte osobně na Vítězném náměstí.